tirsdag 7. august 2012


Først av alt, tusen hjertelig takk for alle de hyggelige kommentarene jeg har fått på innleggene i bloggen min de siste dagene :-) Hyggelig å se at det er så mange som dropper innom på besøk og legger igjen en hilsen :-)


I dag har jeg laget et kort inspirert av fargeutfordringen til Scrap That Color og skisseutfordringen til Live & Love Crafts.

Kortet er laget av en brun papirpose som jeg har kuttet av toppen på slik at den blir kvadratisk /14 x 14 cm). Jeg har pyntet posen med div. mønsterpapir fra Glitz, Prima og Inkido, osteklut, kakeserviett, vintagebilde, gammelt postkort, en bit av ett gammelt spillkort, blonder og klistremerkebokstaver. Toppen er kuttet ut med edge dies fra Tim Holtz.

Inni konvolutten ligger et kort hvor man kan skrive en personlig hilsen.


Jeg deltar i følgende utfordringer med dette kortet:


15 kommentarer:

MonaV sa...

Vakkert vintage Heidi:)
Motivet er nydelig:)

Unni A sa...

Helt nyydelig!

Torill sa...

NYDELIG!!!

Scrappelise sa...

Har visst sagt det før og gjentar det så gjerne; Dette er et lekkert kort, jeg "falt" veldig for de delikate fargene dine. Og den Edgediesen du har brukt er skikkelig fin!

Aquarell sa...

Nydelig kort, rett og slett! :)

Heidi sa...

Et kjempelekkert kort, Heidi!

Katja/MezzaNotte sa...

Vilket fint kort! verkligen vackra färger- tokgillar detta!!

Christina sa...

WOW. Trenger jeg å si mer. Så utrolog lekre ting du lager

Karen Elise sa...

Nydelig kort i lekre farger! Takk for at du scrapper med NSHK.
-Karen Elise-

Linda sa...

Hvor er det et nydeligt kort du har lavet - fant dig på blogvenner glæde mig til at følge dig.

Pia sa...

super rålækkert vintage kort, fine detaljer
knus Pia

Laura Bradley sa...

Another beautiful card! Thanks for sharing with us at Love to Create. Laura x

lise sa...

nydelig kort med flotte detaljer!!

Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!

klem Lise

Unknown sa...

Vilket fantastiskt vintage kort! Så romantiskt och fullt av harmoni. Jag gillar absolut allt på kortet; den söta flickan, färgtonerna, papprena, dekorationerna, spetsarna… Pricket över i:et är Tim Holtz stansen; så otroligt vackert! Tack för att du deltar i LLC:s augusti utmaning- hoppas du kan vara med även i September!

Kramiz,
Sandy

Becky sa...

Absolutely stunning

Gorgeous take on our sketch
Thanks for joining us for this challenge at
Live & Love Crafts
Hugs, Becky x

I've got candy on my blog if you're interested, http://attic-crafter.blogspot.co.uk/