lørdag 10. november 2012

Vintagekalender


Nå er jeg i gang med å lage 2013-kalendere som jeg skal selge på julemesse.
Bakgrunnen på denne kalenderen er en gammel bokperm. Jeg har malt den svart, pusset med sandpapir, svertet med brunt blekk og hatt på litt hvit akrylmaling i kantene.



Kalenderen er pyntet med gamle noteark, blonder, filmstripe og die cut byste fra Tim Holtz, gammelt fotografi, gammelt postkort og frimerker, kaffefarget tag, blondeserviett, selvlaget blondeblomst og knapper. Til oppheng har jeg brukt metallklyper som jeg en gang i tiden kjøpte på en Rimi butikk. Kalenderarkene er fra Papridesign og jeg har festet de med hyssing.



Jeg deltar i følgende utfordringer med denne kalenderen:




Ønsker dere alle en herlig, kreativ lørdag :-)



16 kommentarer:

Gitte sa...

Wauuuw hvor er det en flot kalender.

Mim... sa...

Wow så snyggt!!
Ha de..

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert ♥

Eli sa...

Denne kalenderen er så råstilig Heidi, digger den virkelig ;)

Brodders sa...

Gorgeous :) Thanks for playing along with Cupcake and good luck - Jane

Hildes kort sa...

Nydelig kalender:-)

Tone-Lill sa...

Kjempe lekker vintage kalender :)

RitaK sa...

Helt super, denne blir det nok rift om på messa tenker jeg :-)

Rach83 sa...

Wow, what a make! Your distressing and vintage lace are so lovely and really stand out against the dark background. Great calender and I hope you sell lots at your craft fair.

Thanks for playing along with us at Fab'n'Funky Challenges.

Rachel x

Kristina sa...

Elsker bloggen din ;)))
Klem kritina

Unknown sa...

Hej Heidi,
Sag denna kreation jag tror det var nu i helgen pa FB, och maste bara saga att den ar helt enastaende! Sa mycket fint att titta pa har; vackra spetsar, underbart vintage foto, stamplar och andra sma fina detaljer som du satt ihop pa ett fantastiskt satt!

Kramiz,
Sandra

Jackie sa...

This is so pretty, I love all the distressing and embellishments you used! Thank you for joining us this week at the Fab 'n' Funky Challenge, I hope to see you join us again soon!

Jackie, Fab 'n' Funky DT

Vicky sa...

Gorgeous!!! Thank you for playing Bingo with us at Fab'n'Funky this week, good luck!!

hugs Vicky xxx

Bea sa...

Denne var jo bare helt fantastisk flott :O)

Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'Long denne måneden

Klem fra Beate

Karina Bunkenborg sa...

Flot kalender med mange lækre detaljer.

Karina Bunkenborg sa...

Glemte lige at sige tak fordi du deltager hos Kort o mania! :0)