fredag 25. oktober 2013

Kortomania # 95 - La deg bli inspirert


Deilig høstvær ute i dag, og snart må jeg ut å nyte godværet. Men først vil jeg vise dere et julekort jeg har laget av en hvit papirpose og en tag. Jeg har malt kantene på både posen og tagen med lilla, grå og hvit akrylmaling, samt at jeg har gått over kantene med Distress Ink i fargen Walnut Stain etterpå.


Jeg har pyntet med mønsterark fra Kort og Godt, både på forsiden av posen og på tagen, osteklut, blondeserviett, blonder, stjerne og halvperle. Sømmene er laget med hjelp av rissehjul og tusj.


Jeg leverer kortet til følgende utfordringer:
Kortomania # 95 - la deg bli inspirert (jeg er inspirert av DT Karin sitt vintagekort)

11 kommentarer:

Kreativelena sa...

Fantastisk flott kort, digger fargene. Oppgaven inne på NSHK krever 3 forsjellige bånd/blonder. Jeg ser bare to her?
Takk for at du deltar hos Nordsalten hobbyklubb.

Ane sa...

super herlig julekort! Elsker fargene du har brukt! Takk for du deltar hos kort o Mania :)
dt ane :)

Inger Marie sa...

Nydelig julekort :)
Ha en fin kveld!
Klem

Elisabeth sa...

Så nydelig julekort. Herlige farger. Tusen takk for du deltar hos Kort' O Mania.
Lykke til.
klem fra DT Elisabeth

Gro sa...

Du er så flink med vintagebilder og blonder. Nydelig kort!
Klem fra Gro

Rita sa...

Nydelig julekort :) Flott stempel tekst :) Klem Rita

Unni A sa...

Wow, lekkert!
klem Unni

Gunn (Merete) sa...

Hei
Nydelig bidrag til StampArtic sin utfordring. Likte veldig godt detaljen med blondesløyfa og den sorte stjerna.
Tusen takk for at du deltar hos oss på StampArtic.
Gunn***

Scrappegal sa...

Nydelig som alltid! Fantastisk!! Herlige farger, herlig motiv, og digg helhet med osteklut.... :)

Kristina sa...

Flotte Julekort :-) Elsker fargevalget ditt. God helg

Scrapomania sa...

Heisann :) takk for du var med på utfordringen til scrapomania! du ble plukket ut av random og vant et gavekort i butikken på 100 kr. send en mail til post@scrapomania :)
Cathrine