fredag 21. februar 2014

Scrap Lift


Jeg fant en ny utfordringsblog som heter Scrap Lift hvor det var så utrolig mange flotte kort, både å lifte til utfordringene og DT-kort. Dette er kortet som skal liftes denne gangen, nydelig - ikke sant?


Og slik ble mitt kort:


Jeg har brukt hvit kartong, mønsterark fra Simple Stories og Graphic 45 som er sydd på med symaskin, blonde, perler, blomsterranker og blader som er kuttet ut med dies i hvit kartong, div. blomster, spiraler og osteklut. Teksten er stemplet med brunt blekk på hvit kartong.


Den hvite blomsten har jeg sydd selv av en remse hvitt stoff, en blonde og en perle og papirblomstene har fått en dæsj med hvit gesso til pynt.


Jeg leverer kortet til følgende utfordringer:


Ønsker dere alle en strålende, kreativ helg!

18 kommentarer:

Anne sa...

Nyydelig, elsker blondene og perlene. Fantastisk dekorert! :)

Klem, Anne.

Anonym sa...

Great card!!! Thanks for playing this week at CCCB :-)

Leigh sa...

Absolutely beautiful card.

Jytte sa...

Virkelig lækkert kort, Heidi.
Flot lift ... tror jeg lige skal tjekke den udfordringsblog ud :)

God helg.
Klem :)

Rita sa...

Dette ble rå lekkert! Nydelig pyntet :) Klem Rita

Andreja sa...

What a fantastic card you made! I like all details :-))
Thank you for playing along with us at Bearly Mine and I hope to see you again!
Hugs, Andreja

Unknown sa...

This is a very beautiful card with lovely little details on it. Thank you for sharing at Bearly Mine Challenge. We wish you good luck and hope to see you again. Sylvia, DT-member

Татьяна - tusik sa...

Very pretty. Thank You- DT Scrap-Lifting

Tindaloo sa...

så nydelig kort! ♥

Юлия sa...

Какая нежность!Спасибо за совместное творчество с блогом Scrap Lifting!

Unknown sa...

Great card. Thanks so much for playing along at CCCB!

Sid sa...

Fantastic lacy flower !!

Sid sa...

Simply beautiful !

Elin sa...

To nyyydelige bidrag til Live and Love Crafts utfordring denne mnd <3 Det er med tungt hjerte jeg må si at vi bare tillater et bidrag pr person og derfor ikke kan telle med dine to denne ;; MEN du må gjerne ta bort de to og legge inn en annen, du rekker det før 1 Mars ;o) Takk for at du deltar!

Ros Crawford sa...

So beautiful!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

Kirsty Vittetoe sa...

Fab card !! Thanks for playing along with us at CCCB!

Rita sa...

Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrappin´All Over :) Klem Rita

Paper Profusion sa...

Absolutely beautiful! Nicola x