fredag 19. september 2014

La det skinne!


"Let's sparkle" er ukas tema hos Live & Love Crafts, og mitt bryllupskort glitrer og skinner som bare det :-) Det er ikke ofte jeg bruker glitter på kortene mine, men denne gangen har jeg vært raus med gullfarget glitterlim.


Kortet er pyntet med mønsterark fra Pion Design, vintagebilde funnet på nettet, doily, en bred gullfarget blonde med perler, organza bånd, charms, osteklut og blomster.
Jeg har brukt kant dies fra Tim Holtz til kanten på høyre side av kortet og div. dies fra Spellbinders til rammer og hjertet.


Jeg leverer kortet til følgende utfordringer:



8 kommentarer:

onkis sa...

Vilket underbart vackert kort.
Så snyggt!
Ha de!

Hege sa...

Utrolig nydelig bryllupskort.
Så mange fine detaljer.... virkelig lekkert.

Tusen takk for at du deltar i palettoppgaven hos Scrappelyst

Hege.

Wenche sa...

Nydelig kort. Virkelig behagelig for øyet. Takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappelyst.

Wenche

Unknown sa...

Fantastiskt vackert och elegant bröllopskort! Länge sedan jag använde guldglitter, men kommer ihåg att jag brukade göra det för många år sedan. :-)


Kram, Sandy
Owner & Operator @Live & Love Crafts

Unknown sa...

this wedding card is just so beautiful...
thanks for sharing
michele

Anne sa...

Så vakkert! Lekre blomster og motiv. :)

Klem, Anne.

Katrine E. Bråten sa...

Dette kortet var rørende vakkert. Så mange lekre detaljer!

Tusen takk for at du deltar i palett-utfordringen hos Scrappelyst :)

Hilsen Katrine

Anna Ekman sa...

Vilket vackert kort du gjort.
Tack för ditt bidrag till vår tävling. Resultatet kommer inom kort i vår blogg.