lørdag 27. september 2014

Suger Creek Hollow # 96 - Hide & Go Seek


Hei alle sammen! 
I dag finner dere en ny utfordring hos Suger Creek Hollow hvor temaet er "Hide & Go Seek".
Dvs at oppgaven er å lage et prosjekt med et gjemt element.


Mitt gjemte element er en tag jeg har gjemt mellom mønsterpapriene.


Mønsterarket og motivene jeg har brukt på kortet kjøpte jeg hos Scrapiness på Stempelscrapmessa. De kommer fra Marion Smith Designs, en produsent som var helt ny for meg, men som har de nydeligste vintage papirer. 


Kortet er ellers pyntet med blonder, blomster, washi tape og perler, og mellom lagene av papir har jeg lagt osteklut og jute. Jeg har sydd rundt kantene på papirene med symaskin, svertet med Distress Ink og lagt på et strøk med hvit Gesso.


Jeg leverer kortet til følgende utfordringer:




5 kommentarer:

❤ Kaia sa...

NYDELIG :)
Fantastiske papirer og lekre farger...
Ha ei flott helg videre.

Klem fra Kaia

Anne sa...

Utrolig vakkert, elsker motivet og tyllen!

Klem, Anne.

Anita Sæterdal sa...

Du har ein nydeleig stil, liker kortene dine veldig godt. Dette var nydeleg.
Klem Anita

Unknown sa...

Jättesött; känns lite svenskt med det gula och blå. Ska kolla in Marion Designs för att se om de har något spännande att erbjuda.
Kram, Sandy
Owner & Operator @Live & Love Crafts

Anita Lise sa...

Vakkert kort, herlige farger! Takk for at du deltar på utfordringen Lag På Lag hos NSHK!
DT Anita