onsdag 4. mars 2015

Mixed media kort


Jeg dag blogger jeg for Maja Design og jeg har laget et mixed media kort med yndlingsfargen min, turkis.


Jeg har brukt ett ark fra Maja Design sin kolleksjon "A gift for you", som faktisk er en julekolleksjon. Men dette svarte mønsterarket passet perfekt sammen med turkis og hvit pynt.


Jeg har malt på papiret med hvit og turkis akryl maling og svartet rundt kantene med svart blekk.
All tekst er rub-ons fra Staz.


Jeg har pyntet kortet med washi tape, blondeserviett, organza, blonder, bånd, chipboard, osteklut og bling swirl.


Jeg leverer kortet til følgende utfordringer:


Kos dere masse i det gryende vårværet i dag :-)

3 kommentarer:

MK paper design sa...

Kjempe lekkert kort med mange flotte detaljer.
Tusen takk for at du deltar på Scandinavia Paper Fun sin utfordring. Hilsen Vibekke.

Scratch sa...

For et fantastisk nydelig kort! Skikkelig gjennomført og bare helt lekkert!

Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Kreativ Scrapping!

DT Linda :)

Unknown sa...

Läckert - jag hade dock ingen aning om att turkos tillhör dina favoriter!

Kram, Sandy
Owner & Operator @Live & Love Crafts