onsdag 19. august 2015

Maja Design - Summer Crush


God morgen! Nyter dere de flotte sommerdagene? Her er ferien ferdig, og jeg er tilbake på jobb igjen, men kjenner det er godt for kropp og sjel å våkne opp til blå himmel.

Summer-crush-K

I dag blogger jeg for Maja Design, og jeg har laget et brettekort hvor jeg har brukt to av de nye papirene fra "Summer Crush" kolleksjonen.


Kortet er pyntet med et vintage bilde jeg har funnet på nettet, chipboard, kakeserviett, osteklut, blomster, blader, blonde og perler.


Jeg leverer kortet til følgende utfordringer:

6 kommentarer:

Gitte sa...

Nydeligt kort.

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Sissel sa...

Så lekkert, nydelige fugler og mange flotte detaljer. Fin fasong på kortet, den bretten var ny for meg og må prøves :)
Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
Klem Sissel

Malin ~ Lillpiga sa...

Ett fantastiskt kort, helt underbart! Tyvärr så kan du inte delta i andra utmaningar än Hobbbyworlds egen men du är välkommen igen den 1:a september när vi har en skisstävling. :)

Mvh Malin

SirisKort sa...

Så lekkert kort, og herlige de arkene fra Maja da!
Takk for at du deltar på Card and Scrap sin Alt er lov utfordring.
Klem Siri DT

Eugenia Maru http://lulurulitos.blogspot.com sa...

Está muy hermosa tu tarjeta.
Estuve visitando tu blog, y me ha gustado todo lo que vi.
Felicitaciones
Saludos
Maru
Chile